Jag undrar vilken emulator jag bör andvända om jag vill spela playstation 2 spel!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Villka emulatorer fungerar bäst
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
omg ja tror ja får svara på den här frågan 17ggr i veckan.....
Vet du vad SÖK funktionen e till för?!?!?
DET FINNS INGA PS2 EMULATORER TILL XBOX!!!!!!!!!respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
fuSssshhhh lucif3r, andas in, andas ut.
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av mundusfår inte dracula x att finka i Hu-go! pce emulatornn till xbox någon som kan hjälpa mig?
Posta sådana frågor i en egen tråd, Det blir så rörigt att hoppa mellan olika ämnen....
Denna tråd handlar om "Villka Emus som fungerar bäst" inte + Hur får man igång spelen.
Det får du maila personen som gjort Emun eller fråga på en egen tråd
*Ps. Du behöver inte svara på denna tråd.
Ds.
- Citat
- Flag
Comment
-
niszhe:
Du känner inte för en omfattande förklaring av Kawa-X då du verkar fått det att fungera? Får nämligen inte ett endaste spel att fungera fast emulatorn hittar spelen (de som automatiskt får plats i minnet vill säga). De lite större spelen som Metal Slug 3 och co hittar den inte ens. Jag har lagt in neogeo.zip i rom-foldern bör väl också nämnas. Har även dragit hem RomCenter och "lagat" alla neogeoroms, har där även laddat hem datafilerna till winkawaks i förhoppning om att det skulle hjälpa, men icke.
Det är inte kul när man är sugen på lite Last Blade 2 och så fungerar ingenting.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har samma problem! Försökt köra både bin. o iso filer men den hänger sig på LOADING!!!Original inlägg av Cerber0sJapp, så är det. Och vi ska inte ens börja nämna att boxen bara har 64 mb ram....
Nån som har nåt tips på hur jag kan få PCSXBOX att funka, den hänger sig på loading och det är många som har samma problem som jag... Nån som har nåt tips? Nån föreslog att jag skulle ställa klockan förut, vilket jag har gjort
Vad kan göras??

- Citat
- Flag
Comment

Comment