Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Testa olika dashboards?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Testa olika dashboards?

Jag undrar om man kan testa massa olika dashboard genom att lägga in dom i en mapp under e:\apps?? kan man då testa alla olika som t.ex mxm, nexgen m.m.??

Re: Testa olika dashboards?

Originally posted by Xyruz
    Jag undrar om man kan testa massa olika dashboard genom att lägga in dom i en mapp under e:\apps?? kan man då testa alla olika som t.ex mxm, nexgen m.m.??
    Funkar bra att göra så..köra skjälv nexgen, avalaunch, msdashboard EvoulotionX
    XBox: v1.1
    Dvd: Samsung
    Modchip: Matrix
    Bios: EvolutionX M7
    Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
    Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

Varför hänger sig NYA Avalaunch när man vil byta språk, bugg?
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
        Varför hänger sig NYA Avalaunch när man vil byta språk, bugg?
        du får göra det manuelt via config filen
        XBox: v1.1
        Dvd: Samsung
        Modchip: Matrix
        Bios: EvolutionX M7
        Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
        Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

har gjort det funkar ej då heller UTAN Anledningen att den hänger sig (bara i senaste ver) är att newsfeeds krånglar så disablar man dem funkar det.
          Last edited by pege63; 2003-09-17, 14:53.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
            har gjort det funkar ej då heller UTAN Anledningen att den hänger sig (bara i senaste ver) är att newsfeeds krånglar så disablar man dem funkar det.
            Det är också problem med greek.ini på senaste Avalaunchen, men det har det ju alltid varit, ta bort greek.ini från språk katalogen så går det att ändra språk.

Comment

har tagit bort allt utom engelska & svenska den hänger sig iaf, slängde skiten.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X