Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boota på CD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Boota på CD?

Har precis moddat min xbox med Apple-x V3. Skall tydligen funka med evolution-X. Tänkte i första skedet göra en bootcd med evolution-x på. Tog ner den igår och skapade en iso med ISOtoolkit 1.1. Brände ner den på en CD-RW (imation) med hjälp av Nero.
    Dock vill inte xboxen ta denna cd. I övrigt tar den alla hembrända spel.
    Vad skall jag göra?
    Behövs det någon modifiering i evolution-x programmet?
    Hjälp en nybörjare!!!

Prova med märken som Verbatim, Memorex, Fujitsu dom går även i CD-R
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
      Prova med märken som Verbatim, Memorex, Fujitsu dom går även i CD-R
      Om du INTE har en thompson...

Comment

Ja Thomson e lite kinkig med CD-R, men Philips, Samsung läsare klarar dom skivorna i CD-R/RW
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Har du gjort rätt så den hittar Evox från skivan då? Funkar spelen så ska det funka om du gjort rätt! Men Skaffa Superdisc 3.6 så löser den allt.
          Med den kan du flasha om bios, lägga in evox+ mycket mer!
          Tjo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X