Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IGR funkar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• IGR funkar inte

min IGR funkar inte... har Evo-X M7 BIOS samt Evolution-X dashboarden som finns med på superdisc 3.6. snälla hjälp mej ja blir galen på att hålla på å starta om boxen hela tiden!! alla 3 IGR alternativ i settings står på no kan ja tillägga...

Det är väl inte så konstigt att IGR inte fungerar när du stängt av det i settings?

Sätt IGR till "yes" i settings, eller använd ett BIOS med inbyggd IGR istället. T.ex x-ecuter 2 4977 om du inte har en xbox som kräver m7.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok ja trodde m7 hade IGR... vilken av dom 3 igr alternativen i settings ska vara på yes? alla?

Comment

Prova dig fram, jag har aldrig tagit reda på exakt vad de olika varianterna innebär.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har alla på YES och det funkar fin fint...

Det är bara Xecutor som har IGR i BIOSet än så länge...

Comment

Vad exakt är IGR?

Comment

In Game Reset
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hur funkar det då?
                Kan man reseta mitt i spelet typ?
                Vilka knappar?

Comment

Originally posted by Flobo
                  Hur funkar det då?
                  Kan man reseta mitt i spelet typ?
                  Vilka knappar?

tryck in Left +Right +Start +Black
                  XBox: v1.1
                  Dvd: Samsung
                  Modchip: Matrix
                  Bios: EvolutionX M7
                  Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
                  Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X