Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver hjälp

Har bränt ut superdisc 3.6 på 3 olika CD-RWs 1x650 meg samt 2x700 meg. Men ingen av skivorna läser DVDn av. Har en Thompson DVD. Hur ska jag nu gå vidare?
    Banned:
    Annonserat försäljning av brända spel.

Prova att bränna ut den på en MEMOREX CD-R så skall du se att den funkar
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Inte med en Thompson DVD.

Comment

Har fått min DVD-brännare nu. Tänkte att den kanske tar de skivorna då när inte CD-RW går. Provar att bränna skivan med samma filer som på CD-RW. Bränningen ser ut att fungera men när jag ska se efter i skivans innehåll så är det tomt.
        Banned:

Comment

Den skall inte visas ngr filer i din brännare, bara boxens DVD kan läsa dom
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag har laddat hem superdisc 3.6. Sen har jag öppnat isofilen i xiso. Tagit filerna som extraherades och fört över dem till en map på på ett annat ställe. Sen har jag därifrån hämtat dem med nero och bränt dem på en CD-RW. Är det något i detta som är fel, eller läser den bara inte skivan?
            Banned:

Comment

I Nero ska du välja "Burn Image" från File- menyn, Och välja ISO filen, sen skall du bränna.

Comment

Bränner iso.filer på dvd-rw och cd-rw. Men ingenting funkar. Samma meddelande hela tiden att det är fel format eller att de är skadade eller trasiga.
                Varken superdisc 3.6 eller enigmah video funkar. Hur kan man gå vidare? Jag vill åtminstone kunna ändra så att jag kan spela ntsc spel utan att de går saktare.
                Banned:

Comment

Bränn ut den på en DVD-R
                  Som sagt, i Nero ska du använda dig av "Burn Image" annars kommer du aldrig få det att funka...
                  The mind is like a parachute - it only works if it's open...

Comment

Prova att bränna iso filen som den är i xiso på en cd-rw.
                    alltså inte packa upp den å bränna i nero eller ngt annat
                    brännar prog.
                    Funkade för mig

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X