Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från evox till nexgen -Hur gör jag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Från evox till nexgen -Hur gör jag?

Jag har testat både Avalaunch 0.47.2 och nexgen 0.95 och JAG tycker att nexgen kändes både skönare och var grymt mycket snyggare än avalaunch.

Hur gör jag för att ersätta min Evox dashboard med nexgen? Och vilken version av nexgen är bäst? Vad ska jag tänka på med mera?

Tacksam för svar!

Ps. Jag har Live!.ds
    ...men vad vet jag...liksom...

Jag rekommenderar att du väntar på avaluanch 0.47.5 som släpps runt den 15:e.

Dels så är den bäst funktionsmässigt och använder du ett snyggt skin så är den även klart den snyggaste.

Rekommenderar inte nexgen då den är relativt buggig fortfarande.

Vill du ha ett snyggt skin så gå till nedan tråd och bläddra till slutet av sidan.

http://forums.xbox-scene.com/index.p...&t=99317&st=30

Comment

Nja, ska jag vara ärlig så tyckte jag de där skinsen va fula. Jag gillar verkligen nexgen och snart kommer en uppdatering till det också.

Men är det verkligen ingen som kan tala om för mig hur jag ska göra?

Comment

Det är väl bara att lägga allt som hör till i c:\ (+ underkataloger) och döpa om default.xbe till något av de filnamn som ditt bios laddar. X-ecuter 2 tror jag söker efter nexgendash.xbe, annars kan du använda evoxdash.xbe som namn
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack så mycket Hansi, de fungerar. Jag var dock tvungen att döpa om nexgen.xml till evox eller nåt sånt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X