Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

föra över filer mellan två xbox utan PC?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har försökt att använda xbmc till att föra över mellan xbox till xbox, men det funkar inte, eller? Man måste använda avalaunch eller xboxftp, eller?

Comment

Finns ett program som heter XBFTP, det fixar att föra över filer xbox<->xbox.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Samma problem för mig..kan inte connecta till mni polare via ava... vi har samma sd version installerad. det som är skummt är att jag kan inte skicka ngt till han o så men till andra polare kan jag det. när jag startat ava poå min så står det att ja håller på att ta emot ip. sen står det ip : 192.180.0.1( och det är statisk ip kollade jag upp i ava/nätverk) och på andra boxen står det ip err. vad är det som är fel då? ni måste hjälpa mig med detta prob. fråga om ni inte förstår vad jag menar.

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

i den där det står ip err där måste du ställa in en staticipadress(i avalaunch)

Comment

Original inlägg av nnorman
            i den där det står ip err där måste du ställa in en staticipadress(i avalaunch)

men hur ändrar jag static ip i ava då? kan skriva ny..men hur sparar jag den då? sen menar du väl att jag ska slå på static i ava va? har slagit på den till static i system utils/settings/static ip yes...är det rätt lr?

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

starta ava och gå ner till inställningar(eller vad det nu heter)och skriv i en ip, tror inte du ska skriva i samma ip som du har i andra boxen. sen starta om xboxen och starta ava i den du hade ip err och se om det står något ipnummer där nu. sen startar du den andra boxen och går in på filhanteraren och ansluter till den andra boxen automatiskt hittar boxen ingen xbox så skriv i den andra boxen ipnummer manuellt i filhanteraren

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X