Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

installera evo-x med superdisc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• installera evo-x med superdisc

Jag har just chippat min x-box med en x-bit med evox M7 och Xecuter 4977 bios, och har fått igång superdisc 3.6.

Jag skulle vilja installera evolution-x dashboard men ha kvar mitt ms-dash. Om jag har förstått det rätt så skall evox bioset kolla efter evox- dashen först så det borde vara bäst att bara kopiera in den och låta ms-dashen vara kvar orörd, eller?

på det sättet så skulle alltså ms-dashboard laddas när jag har stängt av x-biten om jag förstått rätt.

så jag undrar om superdisc gör detta om jag väljer "install evo-x". Kommer den att ta bort ms-dash och ersätta den eller kopierar den bara in evo-x dashen. För tillfället har jag ingen FTP-kontakt med boxen och bara 1 CD-RW skiva (superdisc) så allt verkar bli lite mer komplicerat.

Väldigt tacksam för lite hjälp

Om du väljer "Install EvoX Large eller Small drive" kommer din Ms-dashboard att finnas kvar.

Boota med Superdisc och connecta till boxen med datorn och ta backup på C: innan för att vara på den säkra sidan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X