Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

uppdatera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• uppdatera

tänkte uppdatera mitt dashbord för större HD till det nyare EvolotionX som stödjer det och är osäker på vilken fil jag ska ta hem det finns ju två typer eller?

jag har två olika "filer" ja kan ta hem

vad är det för skillnad mellan dessa och när använder man dom. Vilken ska jag använda när jag uppdaterar?

EvolutionX V1.8.xxx.iso 437k stor

EvolutionX_Build_39xx.rar 3421k stor

Kan man bara ftpa över de nya dashbord filerna eller hur gör jag??
    Läs XBMC Manual och FAQ

packa upp filen i en valfri mapp kör sedan över allt på C:\ på xboxen, fört säkerhets skull ta en backup på C:\ först innan du FTPar över.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

okej men vilken fil ska man ladda ner?

Build 39xxxxx eller version 1.8xxx

Vad är det nyaste osv
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

EvolutionX beta V1.8.3752
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kan ni ge en länk för den nyaste?Jag trodde att 3921 var den nyaste??

Comment

ladda ner allt på #xbins (IRC)
            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

EvolutionX_Build_3935 är den nyaste vad har du för email kan du ta emot 1 MB så kan jag maila dig den om du vill?

Men då skall du spara dina skinns & Bioser för jag har tagit bort dom i RAR filen & då stannar den på 1 MB
              Last edited by pege63; 2003-12-11, 10:26.

Comment

Originally posted by pege63
                EvolutionX_Build_3935 är den nyaste vad har du för email kan du ta emot 1 MB så kan jag maila dig den om du vill?

Men då skall du spara dina skinns & Bioser för jag har tagit bort dom i RAR filen & då stannar den på 1 MB
                Skickar du till mig Pege63?

Comment

email?

Comment

Originally posted by pege63
                    email?
                    Den som du skickade på imorse.
                    Tack Pege63

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X