Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Läs detta.. ang superdisk 3.6

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Läs detta.. ang superdisk 3.6

Hej, installerar med superdisk 3.6 på min xbox just nu. Tar väääldigt lång tid för att vara en dashboard. i och för sig så skickas nog alla extra program med men nu snackar vi typ 1 och dn halv timma och den bara står och matar hela tiden. har stått copying Font 00.ttf flera gång som exempel. Har jag fått tag på en skum cd lr tar det lång tid och är så här?
    --------------
    Xbox v.1
    120 gig hd
    Executer 2.3b Lite
    2 4979.06 "christmas edition"

Inte en och en halv timma, men tid tar det.....och Ja det är typ fonter, som ska in i olika mappar, så då kan det te sig som om det är samma fil....

Comment

Det var så en gång för mig också. Att det tog väldigt lång tid och att en font tog några sekunder. Men då berodde det på att skivan var bränd för fort, och det gick perfekt när jag brände om långsamt.

Comment

Löste sig

det funka i alla fall bara det att det tog 1 och en halv timma minst. Men jag ska nog bränna om cd lite långsammare så jag har den ifall det behövs göras om.. Tack för era svar
        --------------
        Xbox v.1
        120 gig hd
        Executer 2.3b Lite
        2 4979.06 "christmas edition"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X