Skall installera Evolution-X men har inte super-disc och kan heller inte fixa den...så går det att lägga in bara dash:en på en cd och installera det så, och i så fall hur gör man då??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Installera Evolution-X??
Collapse
X
-
OKi trodde du ville bara uppdatera jo den finns en Cd Installation EvolutionX v3935 i NRG - Nero format, vill du jag mailar dig den? (1mb)"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja snälla kan du göra det så vore det ju hur bra som helst.Original inlägg av pege63OKi trodde du ville bara uppdatera jo den finns en Cd Installation EvolutionX v3935 i NRG - Nero format, vill du jag mailar dig den? (1mb)
johnny.o@glocalnet.net
- Citat
- Flag
Comment
-
Hahahaha tack för all hjälp nu funkar allt jätte bra...vill bara kunna ändra språk, går det i Evo-x 3935??Original inlägg av odinHa tålamod. På vissa Thomson DVD kan det ta upp till 10 ombootningar innan den sväljer CD-RWn!
Se till att du bränner på lägsta hastighet.
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej men du kan ju ändra menyerna & skriva på svenska tex under:
Section "Root"
{
Item "DVD Spelaren",ID_Launch_DVD
Item "Media Spelaren","F:\apps\xbmp\default.xbe"
Item "MS Dashboard",ID_MS_Dash
Item "Omstart",ID_Quick_Reboot
Item "Stenga av",ID_Power_Off
Section "System Utils"
{
Item "Instellningar",ID_Settings
Item "Flasha BIOS",ID_Flash_Bios
Item "Backup",ID_Backup
Item "Skins",ID_Skins"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är lätt att göra om det fr Franska till engelska det du skall göra e att skriva om din evox.ini. Kopiera den rätta storleken av evox.ini över den du har i xboxen. Jag har mailat dig dom just nu.
Har du en liten han dvs orginal HDn skall du använda evoxsmall
har du en stor hd skall dy använda evoxbig."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment