I Nero ska du välja "Burn Image" från File- menyn. bränna
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Installera Evolution-X??
Collapse
X
-
Först bränner du ut NRG iso filen med NERO på en CD-RW skiva (memorex), sen lägger du in den skivan du brännt i xboxen & bootar om.
Installera in evoxdashen enligt anvisning på skärmen, knepigt är på FRANSKA
Sen när det är gjort går man in på "system utils" (Utilitaires Systeme) på evoxdashen lägg in IP nr spara gå ur boota om.
Du kan kopiera in följande under:menu
[Menu]
Section "Root"
{
Item "MS Dashboard",ID_MS_Dash
Item "Reboot",ID_Quick_Reboot
Item "Power Off",ID_Power_Off
Item "Trainers",ID_trainer
Section "System Utils"
{
GÖR EN BACK UPP PÅ EVOX.INI FILEN PÅ BOXEN FÖRSTLast edited by pege63; 2004-03-08, 14:28."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Din email på hetamailen kan inte taemot så stora filer 1.6 MBOriginal inlägg av CF LiePEGE63, kan jag också få cd installationsfilen för evox? cf_lie@*******.com"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
tjenare!Original inlägg av pege63OKi trodde du ville bara uppdatera jo den finns en Cd Installation EvolutionX v3935 i NRG - Nero format, vill du jag mailar dig den? (1mb)
skulle du kunna skicka den filen till mig?
lillskarre@tiscali.se
- Citat
- Flag
Comment
-
mejla mig oxå !
jag chippade min x-box hos psxcare men dom har nog glömt lägga in evo-x mfl apps!!Original inlägg av pege63OKi trodde du ville bara uppdatera jo den finns en Cd Installation EvolutionX v3935 i NRG - Nero format, vill du jag mailar dig den? (1mb)
har ni kanske glömt installera evo-x och
fick hem min x-box med alladin live chippet
när jag startar upp (>1sek ) så kommer en skärmbild med psxcare till vä i bild men sen hoppar den till ms dashboard efter ngr sekunder
(ingen evo-x meny!!)
(har ingen cd eller dvd i boxen när jag startar)
annars funkar boxen som den gör i orginalskick
men jag har ju ingen nytta av chippet...
vad göra??
installera själv via disk?
- Citat
- Flag
Comment

Comment