Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Evo-x funkar, men msdash vill inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Evo-x funkar, men msdash vill inte

har chippat min xbox allt funkar fint, executor2, funkar fint att boota med evox, har även bytt hårdisk, drog in evox och sen msdashboard, men msdash vill inte funka den bara laddar och blir grön, typ grön bakgrund med rutnät.. nån som vet vad det är för fel?
    och ja, jag har låst hårddisken...

Jag har exakt samma problem...så väntar på svar här...
    Xbox 1.2
    Aladdin Advance chip
    EvolutionX
    Maxtor 80 Gb 7200Rpm >hårddisk<

Comment

Japp har också samma problem.. Har skrivit en tråd tidigare ang. detta.. Fick dock inget svar. Bevakar detta!

Comment

Hur installerar ni MS DashBoard då?Anv ni superdisc?Om ja,vilken version etc.

Comment

Installera om MSdash från SD3.7rc8
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag kopierade hela c: från en polare... typ 100 mb å rensade mitt c: på boxen.
            så nu funka allt klockrent
            Xbox 1.2
            Aladdin Advance chip
            EvolutionX
            Maxtor 80 Gb 7200Rpm >hårddisk<

Comment

Jag installarade med SD 3.7 rc6 från cd-rw skiva.. Jag var tvungen att ta bort småspel från iso'n innan jag brände skivan eftersom han som gör SD gör det anpassat för DVD egentligen.. Det borde ju inte varit något problem med det, men det är det enda jag kan tänka gick snett...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X