Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Divx utan chipp ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Divx utan chipp ?

Kan man spela upp divx på en xbox utan modchip om man kopierar in innehållet av Complete_Signed_Phoenix_Bios_Loader.rar och evo-x på hårddisken med hjälp av ?hotswapping? ?

Hotswapping? Ska du byta HD medans XBox:en är igång?
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

Bara tillfäligt. Jag ska använda en annan moddad xbox för at föra över filerna.

Comment

Original inlägg av edison
        Bara tillfäligt. Jag ska använda en annan moddad xbox för at föra över filerna.
        edison - Ja, du kan starta i princip alla program på en "softmoddad" xbox. Min xbox var moddad så förut, killen som fixade det tog ut HD-n när boxen var igång. Har dock omflashat BIOS nu, bättre
        * Xbox V1.1
        * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
        * 160 GB Samsung HD
        * 10 000+ Roms
        * 70+ XBOXspel

Comment

Tack.Ska testa .

Comment

Original inlägg av edison
            Tack.Ska testa .
            Som en lite notis kan jag dock tala om att han råkade ta sönder en annan killes HD när han gjorde så. Han tog ut den när boxen var på och när han satte in den i datorn så funka den inte. Bara en liten varning
            * Xbox V1.1
            * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
            * 160 GB Samsung HD
            * 10 000+ Roms
            * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X