Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Starta Super-disc utan DVD??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Starta Super-disc utan DVD??

Jag behöver hjälp med att få in verktygen som skippats i superdisc lite....
    Jag har fått in alla bios och grejer med hjälp av alla guider som skrivits här och på SmartXX hemsida men eftersom jag inte har möjlighet att bränna dvd behöver jag hjälp att få in alla de övriga verktygen som man inte får med i litesuperdiscen.... Jag är Senior Nätverkstekniker men 24 hour Newbee vad gäller XBox... Kan man ftp:a över iso:n till boxen och starta den som en applikation eller hur går jag till väga?? Jag har sökt runt men inte hittat nåt.....

PS.Tack till alla som skrivit info här!! Det e sant som alla säger...Den som söker finner... DS.

Packa upp isofilen till lösa filer med craxtion e.dyl.

ftp:a in games och emulators samt pc stuff, det är bara därifrån det tagits bort filer från liteversionen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Till de Noobz som läser detta efter mig:
      http://www.craxtion.com/ - För att ladda ner.....

Smidig ftpserver till xbox.....
      http://www.smartxx.com/ - Gå till download och hämta Ed @ Chip
      Lägg in denna på en 2048k slot i ditt chip så kommer du åt din xbox via ftp busenkelt.....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X