Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Installera Evolution-x, har testat allt =(.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Installera Evolution-x, har testat allt =(.

Tjena!

Jag har ett xbox här med ett chippet SmartXX. Nu är det så att jag försöker lägga in Evolution-x, men det funkar inte! Jag har läst massvis av tutorials, jag har försökt med dummy-filer på CD-RWn och bränt i 4x, jag har även försökt med att lägga över det med FTP, men inget fungerar. Jag har en EvoX bios, kommer inte ihåg vilken version dock, tror det var 2.4. Kan någon hjälpa?

Vad händer när du försöker boota på skivan? Startar den bara om och kommer till SmartXX menyn igen? Ladda isåfall hem ett nyare BIOS, tex Executer 4983.
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

Hmmmm, jag får ta och testa det... ja, det kom bara till SmartXX menyn igen.

Comment

Det funkar nu! När jag skaffade en ny bios (Visserligen inte den du nämnde men det hör inte hit ), och nu funkar det! Tack för hjälpen .

Comment

Hade precis samma problem när jag installerade mitt SmartXX. Fick några gamla BIOS av en polare som inte fungerade.

Kul att det löste sig!
          Ver 1.4 <> SmartXX v2
          LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
          IR-Mod<>XBMC

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X