Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ms Dashboard funkar ej

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ms Dashboard funkar ej

Hej alla glada pojkar flickor..

Jag har instalerat superdisc 3.7 4-5 månader sen..Allting funkar men en grej har jag märkt nu..Skulle in i original Ms dashboard nyss för att kopiera över sparade spel och profile från hårdisk till minneskort ..Men tyvärr kommer inte in längre..
    Den Försöker,,den tänker sen hoppar tillbaka till evox root..och Ms dashboard , Reboot , Power Off..Lyser rött..

Vad hände ??

Min evox version är + 3921 och bios X2 4979 06..
    Jag har ingen chips i min jag köpte hos Psx care ca 2 år sen med färdig flashad bios..Annar är jag Väldigt nöjd..
    Tack för hjälpen i förhand..

Tanka hem SD3.7rc8 el lite vers av den installera om EvoXdashen, sen msdashen.
    Eller installera om hela skiten glöm ej ta backup på din C:\ på xboxen
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tack för snabbt svar..Nu till det tråkiga....

Vid senaste installationen så fick jag låna en skiva från min kompis..så slarvig som jag är hittar den inte längre, ooch han är på semester....Vart kan jag ladda ner nya ifrån.
      Tiger27

Comment

Dc++
        too bad man...

Comment

irc
          Detta är min signatur

Comment

använder du UnleashX blir MSdashen helt onödig, ljud/bild/saves kan du klydda med från UnleashX
            Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Hittar inga bild inställningar i det programet?
              Skulle vilja ändra till widescreen? Går inte eller?

// Freddan

Comment

Kolla hur gammal tråden är innan du postar i den sen . Men att ändra till widescreen det gör du i ms-dash ju...
                Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Hmm.. måste ha skrivit i fel tråd.. mystiskt.

Comment

Mustiskt...
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                    Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jag kom inte heller in i Ms Dashboard men med SD 3.7 skivan installerade jag bara om den (installera Ms Dashboard) sen fungerar det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X