Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ökar fläkt hastigheten?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ökar fläkt hastigheten?

Har Evolution-X samma funktion som UnleashX har om temperaturen blir för hög så ökar hastigheten på fläkten? Jag har nämligen en 1.6 och då funkar inte temp mätarna med nuvarande bios, ibland står tempen på 94c så det är lite irriterande att UnleashX ökar hastigheten på fläkten fast det inte behövs.

Samma fråga fast med Avalaunch.Jag startade avalaunch & hörde hur fläkten gick upp i varv.Rebootade men nu vet jag ju inte om fläkten går på samma som avalaunch höjde den till?Eller går den tillbaka till normalt så fort man går ur avalaunch?

Comment

Ingen som vet eller?

Comment

Temperaturkontrollen fungerar inte alls på 1.6orna så logiskt sett så , nej.
        "Peace means reloading guns"

Comment

Original inlägg av RaaD
          Temperaturkontrollen fungerar inte alls på 1.6orna så logiskt sett så , nej.
          Rent logiskt JA i med att tempen inte funkar/visar rätt.Den brukar hoppa i mellan 4 grader upp till 94 grader.Så det är kanske inte så konstigt att den varvar upp.

Comment

Precis, fläkten kan ökar i UnleashX efter xboxen har varit påslagen i 2-3 min.

Comment

min fläkt går lågt alltid.. och jag har en 1.6a.. Tempen står på 64grader C alltid (förutom när man precis startat).. Nån som har nån lösning så att man får tempmätaren att funka??
              || Xbox 1.6 ||
              || SmartXX ||
              || Evo X ||
              || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Comment

Går inte än så länge vad jag har förstått det...

Comment

Läs detta så ska ni få se...
                  http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=21107
                  Banned - spammat shit-for-free länk med referralkod

Comment

varför kör du inte XBMC istället .. ?
                    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Comment

För att citera Hansi den allsmäktige

PROGRAMMEN SOM VISAR TEMPERATUR PÅ XBOX VISAR HELT FEL PÅ XBOX VERSION 1.6 EFTERSOM ADRESSERNA MAN LÄSER AV INTE GÄLLER LÄNGRE!
                      XBox | Xenium 2M Ice | 160gb

Comment

Jag har en 1.6 men jag har aldrig märkt att fläkten går upp i varv när jag startar avalaunch.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X