Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EvoX meny problem...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• EvoX meny problem...

Har X-bit chip, M8 bios och evox på boxen, men mina menyer är helt gay...allt är huller om buller! Är det någon som kan förklara hur man ändrar om i menyerna...:O?

ftp:A till boxen och redigera evox.ini filen
    Detta är min signatur

Comment

men alltså...är det all text som är typ längst ner efter alla inställningar? isåfall så fattar jag ñada av allt som står där...:S

Comment

Har du stor el lite HD?
        Är det menyerna i Evoxdash du syfftar på nu el?
        El Chipets?
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Har bara orginal HD änsålänge...
          Ah, sry...menyerna i evo-dashen jag menar...

Comment

jag kan lägga ut en evox.ini på liten HD installation här om du vill i ngr minuter el maila mig så skickar jag dig den.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X