Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

superdisc3.7rc8

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• superdisc3.7rc8

hur ska man gå till väga för att få den funka? e det bara att tanka ned iso filen och bränna ut den på en dvd-r skiva och sedan sätta in den i boxen? lr måste man göra något mera? typ spegla den på en skiva lr ha nätverk med en pc?

har läst i flera olika tråder men jag har inte fått en klar uppfattning... är väldigt tacksam för lite hjälp!
    xbox v 1.1
    80 Gb
    10000+ roms
    10+ xbox spel

HALO 2 =

Allt du behöver göra för att få den att boota i xboxen är att bränna ut den på en skiva som din xbox klarar av att spela upp. DVD+R brukar fungera felfritt på dom flesta.

Mvh
    Granqvist

Comment

på mitt funka ej DVD-R utan fick köra en CD-RW!

Comment

Då behöver han man dock hitta en LITE version av Superdisc annars får den inte plats.

Mvh
        Granqvist

Comment

Ja el så öppna den med xboxisotool ta bort alla EMUS packa ihip den igen bränna ison
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X