Jag har laddat ner superdisc och undrar hur jag ska göra nu...är det verkligen bara att bränna ner filen som den är nu (Superdisc 3.7.rc8), heter den och ligger i rar format...är det bara att bränna ut den filen på en dvdskiva och köra i den i x-boxen?? Det är inget man behöver i boxen för att det ska funka eller nåt??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Superdisc...
Collapse
X
-
-
Okej, så jag ska först packa upp den i winrar på datorn och sen bränna dom filerna på dvdskiva, stoppa i skivan i x-boxen och sen ska den hitta infon på skivan och det ska då vara lätt som en plätt att bara installera den..lr???
Kryss-lådan e bare braa... 
- Citat
- Flag
Comment
-
Så har jag förstått allting rätt nu så är det bara att bränna ut superdisc3.7rac8.iso, som den heter, på en DVD-skiva, starta upp x-boxen i "chippat" läge med skivan i, och sen hittar den skivan så man kommer in på nån meny och sen är det bara att följa den där guiden....lr??
- Citat
- Flag
Comment
-
Hjäääälp!!!
Den går inte att bränna...filen heter .iso (Superdisc 3.7rac8.iso)men ligger i RAR-format...den går inte att hitta i winRAR för det står att filerna inte känns igen i datorn...vad ska ja göra för att få den uppackad i WinRAR och då kunna bränna den i Nero??? Hjääälp Snälla!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment