Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX evoX dashboard!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBOX evoX dashboard!!

hej!!

har ett problem... har chippat min box med ett matrix chip.. med evoX bios!!
    jag kan starta box utan problem.. det är en liten röd/rosa ruta "typ" som det står EvoX i.. men när jag kommit in på MS Dashoard är allt som vanligt. kan inte spela dvd och sånt!

snälla vill ha ett svar??

Mvh Ant!!

Du har inte installerat evo-x dashboard än :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OKej.. men hur gör jag det??

Comment

Prova länkarna i Hansis signatur.

Comment

Jag hittar inget!! måste få hjälp!

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=8812

tex. Finns andra sätt att göra det också. Sök på evox och installation.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X