Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Msdash?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Msdash?

Sedan jag uppdaterade BIOS så kan jag inte komma in i MSDash i inifilen så står det som sökväg c:\xboxdash.xbe men denna fil finns inte under min c: dock så finns dessa: msxboxdashallregion.xbe, xboxdash2-allregion.xbe och xboxdash-ps-allregion.xbe...

Tacksam för svar

jag har provat att ladda ner en xboxdash.xbe men då kommer det upp att det är nått fel och att jag ska ringa customers service...

Comment

har du låst HD med Config Magic
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

nej det har jag inte.....

Comment

Gör då det
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

asså det finns lock HDD under en meny i settings,, kan jag låsa den där utan att använda config magic?

Comment

japp men kolla in Config Magic i Apps

Comment

ok

Comment

den säger invalid xbox version specified!

Comment

Är det en HD från just den xboxen?

Comment

jag har redan löst problemet,, jag hade helt enkelt tappat MS dashboard mappen och filerna.... fixade det med Superdisc

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X