Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Slayers EvoX 2.6 på DuoX 2?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slayers EvoX 2.6 på DuoX 2?

Tja! Min Xbox e chippad med DuoX 2 och när jag startar den så kommer det en EvoX logga i hörnet under bootanimationen. Sen kommer vanliga Dashboarden fram. Det går endast att spela brända skivor. DVD filmer går inte utan DVD Kit. Kan någon säga till mig steg för steg hur man installerar Slayers 2.6 på den utan att jag kvaddar någonting i den. Versionen e 1.6

Det skrev jag till någon här på forumet för inte så länge sen så om du söker hittar du det nog, är dock ganska säker på att när du startar skivan så ska du välja alternativ 3, sen 3b, sen 3b1, om du har orginal hdd. Om du har större hdd så väljer du 3, sen 3a, sen 3a1. Dock inte 100 %, men som sagt, sök!

EDIT: Found it!

För att sen få Slayers att installera allt åt dig, sätter du in skivan i boxen, stänger av och sätter på den igen. Välj alternativ 3) NEW INSTALL / FULL REBUILD, sen väljer du alternativ 3A om du har större hdd än orginal, eller alternativet 3B om du har orginal. Välj sen alt. 3a1 / 3b1 beroende på vad du valde innan, tryck sen yes också börjar den jobba.

Det tar lite längre tid om du har större hdd men låt den jobba så kommer den gå tillbaka till menyn när den är färdig, sen kan du stänga av den och ta ut skivan.

Här har du länken till tråden:
    http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=slayers
    Last edited by rejjo; 2006-01-05, 20:23.
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

OK Tackar. Jag har orginalhårddisk. Är du säker på att allting funkar efter att jag gjort som du har sagt.

Comment

Ja, jag har själv gjort det flera ggr...

Comment

Va menade du med inte 100%??

Comment

Det dtår på Slayers hemsida att man måste göra Backup av filerna på Xboxen. Måste jag göra det och hur gör jag det?

Comment

Nja, det kan vara bra och göra men det är inget måste... Jag föreslår att du söker, slayers fungerar likadant som superdisc fast med den skillnad att man installerar dem olika, fast det har jag ju redan skrivit hur man gör...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X