Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur raderar man spel från x-boxen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur raderar man spel från x-boxen?

ja, hur raderar man spel från x-boxen???:S

FTP, XBMC, mm, mm
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Boxplorer raderar riktigt snabbt...

Comment

Original inlägg av jolskd_91
        ja, hur raderar man spel från x-boxen???:S
        Om du har en router. Så kan du koppla in Xboxen in i den. Så kan du genom FTP (jag rekommenderar FlashFXP som FTP-program) radera filer, b.la spel.

FlashFXPs hemsida: http://www.inicom.net

Comment

Original inlägg av Tcip
          Om du har en router. Så kan du koppla in Xboxen in i den. Så kan du genom FTP (jag rekommenderar FlashFXP som FTP-program) radera filer, b.la spel.

FlashFXPs hemsida: http://www.inicom.net
          Tar det inte jäkligt lång tid att radera ett spel via ftp? Ett spel på 5 gig tar 5-15 sek med boxplorer.

Comment

Original inlägg av Krissttoffer
            Tar det inte jäkligt lång tid att radera ett spel via ftp? Ett spel på 5 gig tar 5-15 sek med boxplorer.
            Nej det tycker jag inte, typ en minut skulle jag tro. Så slipper man lära känna nya program =)

Comment

Dåså, då är det bara att köra på...

Comment

Original inlägg av Krissttoffer
                Dåså, då är det bara att köra på...
                Jepp

Comment

Har avalaunch som dashboard, och använder mig av dess filhanterare; delete folder (spelets mapp alltså) tar ett par sekunder bara, kom bara ihåg att "reseta" eller starta om xboxen innan du lägger in nya spel. (är brukligt att man gör en omstart för att ändringen ska börja gälla).

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X