ja tex genom SD3.7RC8
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem att komma till MS dash
Collapse
X
-
jag har samma problem fats jag har istallerat om msdashboard men om jag är trycker på msdashboard på evox så kommer det upp men inte om jag bootar med origanl bios
- Citat
- Flag
Comment
-
asså jag kommer ju in till ms dash om jag trycker på MSDASHBOARD i evox menyn men inte om jag sätter på xbox på eject knappen(har duo x2)asså med original bios
- Citat
- Flag
Comment
-
Nähä, men vad händer istället då?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
-
-
Har du gjort en back upp på din C innan di installerade SuperDisk första gng för länge sedan eller?
Kolla vilken version av xbox du har, den ska vara en matchande msdash till den, jag har en del msdash så du kan få rättLast edited by pege63; 2007-02-12, 20:22."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Kolla vilken version av xbox du har, den ska vara en matchande msdash till den, jag har en del msdash så du kan få rätt
- 3944
- 4034
- 4817
- 4920 rev. 10027100
- 4920 rev. 1012a700
- 5659 rev. 17e4cd00
- 5659 rev. 17f14d00
- 5960 rev. 185a6100"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
ut som nedan: K: 1.00.xxxx.01 D: 1.00.xxxx.01"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment