Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP! problemet av århundradet1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HJÄLP! problemet av århundradet1

Hejhej, inte säker på att jag postar under rätt rubrik menmen. fick ett xbox häromdagen, igår satt jag å pulade med det lite och så. vips!! så har jag tagit bort/ ändrat i en av filerna som tillhör evoxdash.xbe .

Så nu startar inte skiten. fastnar där xbox loggan kommer upp vid start, så står det Xecuter2 under. som jag antar e modchippet. hårddisken börjar att "knaka".
    ´Men kör superdisc säger du då? har jag rätt? nee du. nu e det ju så med att dvd läsaren inte fungerar.. vette fan varför. har testat med den från datorn med. Nothing!

Har satt på/stängt av den ca 222 ggr nu. typ 3 ggr har jag kommit till den vanliga menyn som är om man inte har chippat ni vet. men därifrån kommer jag ingen vart. går ju inte att ftpa heller:/

snälla snälla HJÄÄLP!

Mvh Anton

köp en ny dvd läsare eller sno en polares .. kör superdisc.
    installera om evox alt lägg in någe annat så löser sig ditt problem

Comment

.

Ah det kanske kan lösa problemet. om det inte är så att felet inte sitter i själva dvdn utan i moderkortet eller liknande...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X