Är det så enkelt att man bara skiftar evoxdash.xbe och evox.ini med de man redan har på c: för att använda en nyare ver. av evo-x?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Byte evo-x??
Collapse
X
-
japp, se dock till att du har en bootcd ifall det skulle krångla. Jag rek dig även att uppdatera skin katalogen. Gör även en bakup på hela c: och lägg på datorn om du är ovan, då är det ju enkelt att återställa xboxen ifall att.
<small>[ 30 March 2003, 16:58: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
- Citat
- Flag
-
Funkar även att fr en superdisk Installera evo-x "small drive eller large drive" & tänk på att Flasha om din xbox med något av de biosar som finns på superdisc 3.4 istället så laddas evoxdash.xbe och allt fungerar som det ska."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kojak:
<strong>Har x-ecuter 2 lite. Kan jag behålla alla lir och savningar jag har på hdd?? Alltså kommer de att funger precis som innan med gamla evo-x?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, EvolutionX har inget med det att göra. Så om du bara installerar EvolutionX utan att göra något annat dumt, så är du behöver du inte vara rädd.
- Citat
- Flag
Comment

Comment