Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

göra en "genväg" i Evo-X..?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja det borde väl vara som för alla andra filmer i den globala subtitles katalogen som du specat i config.xml.

Comment

nope det funkar inte alls HANSI har du ngn lösning på detta ?????????
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

märkligt med tanke på att det är så det är tänkt att funka och det funkar för mig...

Comment

Visas dina subs du har i subtitle katalogen när du kör en DivX film i DVDn, vad står det i din fil?
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag slänger in alla subs i subtitles katalogen och hänvisar bara till den katalogen i config.xml.

tex har jag en dvd med film1.avi och film2.avi i olika kataloger så har jag motsvarande subs som heter film1.srt och film2.srt i den katalogen jag har specat i config.xml i följande tag
            <subtitles>e:\apps\xbmp\subtitles</subtitles>

Comment

AHA på så sätt inte konstigt mina inte funkar dom ligger ju i rooten på E:\ <subtitles>e:\subtitles</subtitles> INTE i XBMP som undermapp skall genast prova det tack.

Comment

Du kan ju ha alla subs i e:\subtitles mappen också om du vill. Alltså har du specat e:\subtitles så ska alla subs ligga I subtitles mappen inte i roten.. vet inte om det var så du hade men...

Comment

Jag har som det var på SD 3.5 men det funkade inte sen har jag varit inne & rotat.....

Comment

ok har aldrig använt SD så vet inte hur det ser ut där..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X