Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Evox med superdisk

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Evox med superdisk

När jag installerade Evox efter ja satt i mitt chip så tog jag large installationen. Gör det något? ja har juh standard disken kvar i...

Hade du formatterat fram en F-partition?

Annars fungerar inte några av de program som "installerades" :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Oki, nä jag har inte formaterat någonting, allt e standard förutom att ja satt i chippet.

När ja installerade evox så viste ja inte vilken ja skulle välja så ja tog large (tyckte d lät bra eller nått... ) så läste jag i efterhand att man ska göra d om man har satt i ny disk.
      Last edited by FactoryRacing; 2003-06-10, 16:44.

Comment

Det är bara att köra om med "small drive" alternativet så märker du att du får lite mer prylar i dina "APPS" och "GAMES" menyer :-)
        ****YGIDORP******
        Xbox v1.0 - IBM120GB HD - Thomson DVD - Matrix Xodus Chip - Xecuter2 BIOS - Superdisc3.5.1

Comment

(Sista svaret var det jag som skrev, råkade vara inloggad som en annan användare som behövde hjälp med sitt konto...)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej, tack så mycket. ska göra det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X