Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur byter man dashboard??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur byter man dashboard??

Jag vill byta till Avalaunch och behöver hjälp!!
    XBox: v1.1
    Dvd: Samsung
    Modchip: Matrix
    Bios: EvolutionX M7
    Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
    Dashboard: EvolutionX 3921

Du kan bara lägga till den i din meny istället för att köra på avalange, till att börja med för det är en beta ännu.

svar så här, lägg till i din ini fil i rooten:

Section "Root"
    {

Item "Avalange","e:\apps\Avalange\default.xbe"

eller har du den på F så blir det ju:

Item "Avalange","f:\apps\Avalange\default.xbe"
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
      Du kan bara lägga till den i din meny istället för att köra på avalange, till att börja med för det är en beta ännu.

svar så här, lägg till i din ini fil i rooten:

Section "Root"
      {

Item "Avalange","e:\apps\Avalange\default.xbe"

eller har du den på F så blir det ju:

Item "Avalange","f:\apps\Avalange\default.xbe"
      thx.... jo jag kör den redan i menyn och tycker att den rockar
      XBox: v1.1
      Dvd: Samsung
      Modchip: Matrix
      Bios: EvolutionX M7
      Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
      Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

Det borde ju bara vara att flytta hela installationen till c:\ och döpa om default.xbe till evoxdash.xbe
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp bara att döpa den gammla till evoxdash_old.xbe som säkerhet & döpa den default.xbe till evoxdash.xbe som Hansi säger.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X