Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Angånde Uppdatering till superdisc_3.6

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Angånde Uppdatering till superdisc_3.6

Jag har en X-box med Executer 2 light.
    Och nu har jag hittat en ny superdisc som jag skulle vilja uppdatera med. Antar att det är det som är problemet då jag har flyttat över vissa spel via nätverk till x-boxen och dom inte fungerar. Men som fungerar på andra x-box. Vad ska jag tänka på när jag uppdaterar mitt x-box. Jag vill ju inte förstöra något för mig själv så att säga.

Tack på förhand

install evo-x (large eller small drive beroende på om du bytt hårddisk) = bra

format c-e-f = dåligt
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har en 80 Gb hdd isntallerad i den. Men vad ska jag tänka på innan jag installerar över den gamla superdiscen ?

Comment

Om du ändrat i någon ini-fil e.dyl som superdisc installerar så kommer dina ändringar skrivas över.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okey. Tack för hjälpen !
          Ska göra ett försök under kvällen.

Comment

Det fungerade perfect. Tack för hjälpen =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X