Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mediaplayer hänger dig i evo-x

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mediaplayer hänger dig i evo-x

Hallo! Har en ny-chippad box från psxcare (superdisc 3.6). Efter att jag lagt in lite grejjer på hdd via ftp så la dock mediaplayern (2.4) av helt. Den står och tuggar på loading när man går in från evolution-x. I avalaunch funkar det perfa. Va kan de va... Den funkade ju innan ja ftpade över grejjer, och ja e rätt säker på att jag inte tagit bort nåt.

Kan tillägga att detta problem började efter det att xboxen hängt sig i castle wolfenstein (jag hade inte patchat spelet, måste man det föressten?).

Rock on
    Last edited by carlitoman; 2003-07-26, 23:11.

Samma här...

Jag har inte hller rört ett smack..bara burit skräpburken mellan två rum å nu kan jag inte dra igång mediaplayern när nätsladden är inkopplad... går bra utan men när sladden sitter i så blir den helt sjuk.

Comment

Finns en "bugg" i XBMP, dday, en av killarna som gör programmet hjälpte mig en gång när jag hade strul med XBMP, han så åt mig att stänga av IGR i evo-x, dra ur TP kabeln och ha tur.. Jag använder Xbox Media Center istället och det funkar bättre... Perfekt att se filmer direkt från laptopen med, genom SMB..
      *kaka*

Comment

jag har samma probem...men Xbox Media Center funkar fint än så länge i allafall

Comment

Original inlägg av GeneSiS
          Finns en "bugg" i XBMP, dday, en av killarna som gör programmet hjälpte mig en gång när jag hade strul med XBMP, han så åt mig att stänga av IGR i evo-x, dra ur TP kabeln och ha tur.. Jag använder Xbox Media Center istället och det funkar bättre... Perfekt att se filmer direkt från laptopen med, genom SMB..
          Vad är IGR förresten och hur stänger man av det?
          * Xbox V1.1
          * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
          * 160 GB Samsung HD
          * 10 000+ Roms
          * 70+ XBOXspel

Comment

Gå till:
            System Util./Settings/In game reset.

Sätt alla på No.
            Xbox v.1.0
            Thomson DVD
            Xbit med xeceuter2
            USB-port
            WD 200gb

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X