Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur gör jag för att ändra datum &tid?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur gör jag för att ändra datum &tid?

Är det ngn. som vet hur jag kan ändra datum & tid i Dashboarden.
    Varje gång jag har startat om boxen efter dragit ur strömkabeln så står ju datumet naturligtvis på 2002/01/01.
    Detta stör i vissa spel som raddar upp save-filer i ordning endast efter datum!..
    Detta gör ju att jag ej vet vilken save som sparats senast!:.

Bara gå in i ms dashboard och ställa in den.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ms dashboard?

Problemet är att jag inte kommer åt ms Dashboard.Då jag försöker så kommer jag bara tillbaka till Evo. La in Evo direkt ftån superdisc 3.5 på den nya hårddisken. Hur ska jag göra för att lägga in ms dashboard då. Orginalet finns på orginaldisken men den kommer jag ju inte åt nu!:
      Finns det ngt. ställe där man kan ladda hem en filerna för ms Dashboard?..

Comment

Prova "install ms dashboard" från superdisc och håll tummarna
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar så mycket Hansi!!..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X