Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gör Avalaunch till din standard Dashboard!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

varför köra Avalunch eller evox när det finns xbmc???XBMC äger allt....

Comment

Original inlägg av p0den
      varför köra Avalunch eller evox när det finns xbmc???XBMC äger allt....
      Håller med dig, men titta vilket datum tråden startade
      sockan.se
      xbox v1.3
      Black jewel
      Silent Modd

Comment

Jag har en Xbox 1.6 med Xecuter 2.6. När jag startar boxen står det EvolutionX. Överst i "Apps" menyn kan jag välja nåt som heter Avalaunch, men när jag trycker på det står det bara Loading, för att sedan bara se exakt likadant ut som innan jag tryckte. Är jag inne i Avalaunch redan eller? Hur uppdaterar jag Avalaunch?

Comment

Då är det något fel på din avalaunch. Tanka hem en ny version av avalaunch som du sen bara byter ut den galma med genom att ansluta till xbox'n via ftp.
          sockan.se
          xbox v1.3
          Black jewel
          Silent Modd

Comment

Original inlägg av Libell
            Jag har en Xbox 1.6 med Xecuter 2.6. När jag startar boxen står det EvolutionX. Överst i "Apps" menyn kan jag välja nåt som heter Avalaunch, men när jag trycker på det står det bara Loading, för att sedan bara se exakt likadant ut som innan jag tryckte. Är jag inne i Avalaunch redan eller? Hur uppdaterar jag Avalaunch?
            har exakt samma problem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X