Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Projje xbox high def = Grön bild?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Projje xbox high def = Grön bild?

Lo folk!

Har problem
    Jag skulle koppla upp projjen till boxen köpt mig high def pack å en Supra kabel tänkte nu jeeeelar skall det bli bild som heter duga kopplar upp allt sammans ställer in boxen till NTSC går in i ms dashboarden börjar med att ställa in den till 480p går ur menyn å rebootar den startar upp fast med GRÖN bild, Varför då?

Have a nice day!
    Z

Ingen som kan svara på detta?
    Skulle vara till stor hjälp isåfall

Tack på förhand
    Z

Comment

Samma här,
      jag aktiverade just 480..720..1080 right i min msdashboard.. Kom in i evolution-x
      "fan vilken skarp bild" (Jag har kvar psxcares bild och den är ju grön
      Sedan gick jag in i ett spel.. w t f ? ! ?
      Så jag tar gärna ett svar på det här med.. om ingen svarar så slår jag en signal till hansi och frågar imorrn

MVH

Comment

Blir bilden grön så verkar det som om projjen är inställd på att ta emot RGB istället för yb/pb/rb (eller vad det nu var för bokstäver) på komponentingången. Eller så har ni kopplat kablarna i fel kontakter.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om man kopplar kablarna fel så skall man kolla om man är färg blind
          Det var en inställning på min projje.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X