Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Progpatchern fungerar inte :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Progpatchern fungerar inte :(

Har försökt patcha ett par PAL och NTSC spel med progpatchern som hansi skickade med i ett av dom klistrade trådarna, men när använder den sägar den bara:

Sorry, jump is too big. Could not apply patch.

Men om hoppet från PAL är för stort vad ska man då ha denna patcher till? "Hoppet" från NTSC till 480p är ju ännu större. Vad fyller då denna patch för funktion?

Tacksam för svar

Jag har oxå problem med detta. Får även upp ibland att "Unable to find pattern". Är det någon som vet vad jag gör för fel??

Comment

Hansi, har du någon aning om vad jag ska göra för att få detta att funka?

Comment

Finns det verkligen spel nuförtiden som inte är progressive scan från början...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X