Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inspelning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inspelning

Hej! Undrar huruvida man kan installera ett TV-kort till en PC i Boxen. Är lite sugen på att kunna spela in från tv:n till boxen (htpc typ) och detta är väl enda sättet elr?
    Någon som vet om det funkar eller har sett en guide eller liknande?
    Tacksam för svar//

har du PC hemma så kan du göra det för under 500 lappen prgogrammet är gratis
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Fuck också, har nte PC Hemma. Finns det en guide i den eller varför måste man ha den för att det skall funka för 500;- Och vilket nummer isf?
      Ha d//

Comment

Kolla på Terratech Tv-kort 499:-
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Var någonstans hittar jag det, finns det att köpa i Sverige, hittade inget efter snabbsökning på google.

Comment

sök på pricerunner el google ja finns i sverige

Comment

Vet du någon guide hur man sätter in det? Engelska eller svenska.

Comment

vadå guide du sätter i Tvkortet i PCn & programmet har du gratis på Pc för alla skivan inkl guide hur man använder det

Comment

Original inlägg av coccozz
                  Hej! Undrar huruvida man kan installera ett TV-kort till en PC i BOXEN . Är lite sugen på att kunna spela in från tv:n till boxen (htpc typ) och detta är väl enda sättet elr?
                  Tacksam för svar//
                  Detta är ju ett forum för HD STÖD till XBOX!!!

Comment

Asså, du vill köra kort i boxen? Isåfall får du leta portar
                    Välkommen hem till min enkla boning

Comment

Original inlägg av coccozz
                      Hej! Undrar huruvida man kan installera ett TV-kort till en PC i Boxen. Är lite sugen på att kunna spela in från tv:n till boxen (htpc typ) och detta är väl enda sättet elr?
                      Tacksam för svar//
                      Är det någon i det här forumet som läser vad man skriver, jag undrar om det var möjligt, men det var det tydligen inte, rätt ifall det finns trevligare och mer raka sätt att säga det på.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X