Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hittar inte inställningar att ändra upplösning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hittar inte inställningar att ändra upplösning

Haj haj jag har nu införskaffat mig en orginal komponent kabel som jag kör till en projektor Hitachi TX200.

Jag använder mig av XBMC som dashbord.
    Jag har ändrat så jag nu använder NTSC med programmet enighmah...

Jag HAR läst andra trådar som en liten bäver men svaret har jag ej hittat.

MEN jag hittar inte någonstans vart jag ändrar till annan upplösning.
    Det jag kan läsa mig till är ändra i MS Dashbord men då kommer jag bara tillbaka till XBMC och hittar inte något att ändra.

Vad för fel har jag nu gjort?

Löste problemet genom att installera om MS Dashbord ifrån superdisc men tackar för all hjälp ;D
    Last edited by almqvist; 2006-02-20, 19:08.

Du måste starta Xboxens orgianldashboard. Där kan man ändra...
    Har du inte kvar den så kör in Superdisc och installera om...

Comment

tackar för hjälpen men tror inte att du läste hela min tråd hehe...

men kan ta tillfället i ackt och säga att nu kör jag i 1080i å glor på film å det finns inte ord som beskriver skillnaden i bild.

Comment

Nä, var så inne på att hjälpa dig att jag inte hann med att läsa din "Löste problemet..."

Comment

Varför köra 1080i när projektorn bara klarar 1280x720...

Stäng av 1080i och kör 720P istället
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Majo, det är skillnad i upplösning på 720p å 1080i iallafall. Stor skillnad

Comment

Har kollat runt lite här på forumet om olika inställningar o så. Har ett xbox med evo-x chip o ny hårddisk i. Har Ms Dashboard, men kan inte få fram de olika inställningarna med upplösning o så,har kunnat ändra enogma mode innan men hittar inte det nu, kör med den vanliga scarten jag fick med. Kommer man åt fler inställningar om man har andra kablar? Ska köpa HD-pack.
              Sen såg jag att det var en optisk ljudkabel med i HD-packet, men jag har ingen sån utgång på mitt xbox, är det bara en förgrening eller.

Mvh jocke

Comment

Utan HD-kabel får du inte upp HD-upplösningsalternativen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X