Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ska de va så svårt med 720P? (Nr 2)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ska de va så svårt med 720P? (Nr 2)

Ska de va så svårt med 720P?
    HJÄLP!

Har precis fått min projektor, har ändrat i Enigma till NTSC men får inte upp några nya val i Dashbord. Har original AV-Kabeln; matar projektorn via komponent. Letar i den "Blåa rutan" som heter Settings/Info genom att välja "System Utils" -> "Settings". Skall alternativen komma under kategorin Video? Där står de bara: Video standard: NTSC - North America & Game Region: Default.

Hjälp

Vad menar du med "original AV-kabeln"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tja. Det står "XBOX High definiton AV Pack" på den och M--icrosoft. Sen har jag provat med AV High definiton kabeln köpt här på psxcare. Får inte upp menyvalet. Eller letar jag på fel ställe? Kan min box va för gammal? Eller chippet?

Tack // Siffredrik

Comment

Du skall starta ms dashboard, t.ex. genom att stänga av chippet/boota originalbios eller kolla om du har ms dashboard som ett menyval....
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har Dashbord som menyval. Där väljer jag "System Utils" -> "Settings". Fel ställe eller? Känner mig 3 år gammal..

Comment

Konstigt..

När jag startat Dashbordet väljer jag System Utils - > Settings. Fel ställe eller? Känner mig 3 år gammal.. Kan nån ge en länk till en bild där menyvalen syns?

Här är jag å redigerar: ftp://siffredrik.homeftp.net/IMGP0292.JPG

Tack // Siffredrik
            Last edited by Siffredrik; 2007-12-21, 01:22.

Comment

Du är inte inne i Ms-dash! Du är bara inne i Evox.

Comment

hittade en bild på hur det ser ut i ms-dash:

Comment

Å fasen. Men jag kommer tillbaka till där jag står då jag väljer denna länken:

ftp://siffredrik.homeftp.net/IMGP0293.JPG

Har jag skrivit fel i nån fil på C:\ då kanske.. Hm

Comment

Så här står de i min evox.ini:

ftp://siffredrik.homeftp.net/evox.txt

Fel fil såklart då eller?

Kommer ju inte ihåg hur jag stängde av mitt chip.. Snark
                    Last edited by Siffredrik; 2007-12-21, 01:46.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X