Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Då är det inte fel på kabel iaf. Du får nog prova att fråga leverantören av din TV, det kanske är fel på den...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Näää va jobbigt.... mutter.. har precis fått den utbytt från en mindre... hmm
När jag ringde tv affären så sa killen som svarade att han hade en liten switch på baksidan av xboxen vid strömsladden som han slog om för att få HD... är det någon annan som har så? min verkar inte ha det...
Last edited by Khayman; 2006-05-31, 10:18.
Anledning: New ideas
Eftersom kabeln fungerar i 480i så är det inget fel på den tycker jag :-)
Eftersom kabeln fungerar i 480i så är det inget fel på den tycker jag :-)
Men vad är det för skillnad på den kabeln som jag har och dom andra jag frågade om?
Jag menar någon skillnad måste det ju vara... min 180kr dom andra 1200kr...
Den för 400:- är exakt samma sak men med optisk digitalutgång till ljudet
x2vga skulle hjälpa om tv:n har en vga ingång som av någon anledning fungerar bättre
Bara för att checka av, har en crystal box med x3-chip. Har jag en FSC Myrica QV40 (40" lcdtv, hdmi, komponent, scart, dvi etc in) som kör 1366x768 upplösning. För att kunna köra 720p måste jag alltså köra denna kabel för att ens kunna köra med 720p?
kan ändra i x3-settings till 720p och widescreen med min Joytech RGB-scart-kabel (den med optisk ut) men skärmen fylls inte fullt ut. Kan även välja 16:9 i xbmc efter detta men märker ingen direkt skillnad...
Bara för att checka av, har en crystal box med x3-chip. Har jag en FSC Myrica QV40 (40" lcdtv, hdmi, komponent, scart, dvi etc in) som kör 1366x768 upplösning. För att kunna köra 720p måste jag alltså köra denna kabel för att ens kunna köra med 720p?
kan ändra i x3-settings till 720p och widescreen med min Joytech RGB-scart-kabel (den med optisk ut) men skärmen fylls inte fullt ut. Kan även välja 16:9 i xbmc efter detta men märker ingen direkt skillnad...
Ja, det finns inget stöd för 480P/720P/1080i med RGB-kabel.
Comment