Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Två frågor angående Linux på boxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Två frågor angående Linux på boxen

1. Finns det någon linux version då man INTE behöver att USB tangentbord utan kan använda det som finns i boxen ?

2. Kan man installera linux utan att behöva bränna på skiva förstå då jag är utan brännare för tillfället.

Tacksam för svar =)

1. Finns det någon linux version då man INTE behöver att USB tangentbord utan kan använda det som finns i boxen ?
    gentoox och senare versioner av Xebian (allt efter v1.0.1)... det är bara Xebian 1.0.1 som man måste ha ett "riktigt" t-bord va ja vet...

2. Kan man installera linux utan att behöva bränna på skiva förstå då jag är utan brännare för tillfället.
    nope tror inte det...... :/ ... du kan juh pröva med att lägga in skivinnehållet direkt på HDDn å starta default.xbe via boXplorer och sen göra som om skivan skulle vara i... vet som sagt inte om detta funkar men du kan juh pröva....
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Lucif3r
      gentoox och senare versioner av Xebian (allt efter v1.0.1)... det är bara Xebian 1.0.1 som man måste ha ett "riktigt" t-bord va ja vet...

nope tror inte det...... :/ ... du kan juh pröva med att lägga in skivinnehållet direkt på HDDn å starta default.xbe via boXplorer och sen göra som om skivan skulle vara i... vet som sagt inte om detta funkar men du kan juh pröva....
      Nu hänger jag inte med?!? Jag följde din guide ang installation av Gentoox o det brände inte jag på nån skiva

Comment

Original inlägg av lintax
        Jo, http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=10582.
        Kan vara lite ur tiden....

Original inlägg av Zip69
        Nu hänger jag inte med?!? Jag följde din guide ang installation av Gentoox o det brände inte jag på nån skiva
        Det är min guide dummer!

MVH
        Nidas

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X