Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem!

När jag sku lägga in Linux cronwell på xboxen med flashdisc ett och två som jag hitta på nätet.Allt fungerar bra med ettans flashdisc och tvåan fungerar ända tills lite efter att den ha laggt in bios! Då kommer det error å så står det:Try adding divace id to raincoat cif! Vet inte va jag ska göra! Nån påsto att chippet sku va skrivkyddat....Kan det va det????

Ja.

Vad är det för chip?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har ett smartxx v2 chip! Och en v1.4 xbox om det hjälper nått!

Comment

Du kan inte flasha SmartXX från något annat än SmartXX inbyggda menysystem.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det e det jag har försökt men misslyckats det kommer bara att jag ska lägga in en annan biosskiva eller försöka adda divace id to raincoat cif lite effter att den har hittat bios.bin!

Comment

Du skall INTE använda eurasia generic flash disc som jag misstänker att du håller på med. Bara en cd med ett bios på, och använd menysystemet i smartxx chippet för att flasha. Allra enklast är att koppla in xbox+pc i samma nätverk och använda chippets inbyggda webbgränssnitt för att flasha.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X