Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

smartjoy frag

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• smartjoy frag

hej undrar om tangentbordet och musen fungerar i linux på boxen om man har en smartjoy frag inkopplat ? känns lite onödigt att köpa usb pluggar om det funkar lika bra med smartjoy frag grejen

Nepp... Fraggern omvandlar tangentbord/mus signaler till xbox-gamepad signaler, alltså inge populärt i Linux. När man har en "vanlig" usb adapter, så skickar man in "rå'a" Tangentbord/mus signaler in i boxen, osså sköter linux decodandet...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

okej ^^ skulle vart smidigt då man kan använda den till flera saker men hitta nåra usb "pluppar" också som är till för att köra key/mouse så det får bli såna

Comment

Köp frag:en från mig så kan du få med ett par usb pluppar för 10:-/st
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

thats my boy

hur ska ja beställa då ? ^^

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=442
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hmm vad är en usb-plupp? Är det så att man kan ha flera usb i ett och samma usb-uttag? Har funderat på att börja köra lite med linux nämligen...
              Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Dom båda syftar väl på en enkel "straight-through" connection.... Tror knappast att Hansi har fått tag på nån super-über usb adapter som använder relän för att skifta mellan multipla usb-apparater....
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

skulle ju inte skadat om han fått in en sådan adapter

Comment

Men priset, däremot, skulle nog skada hårt....

Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Comment

esch hansi skulle säkert fått fram någon bra deal

Comment

Man får ju hoppas..

Maxtor D-Max 200gig
                        v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X