Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Linux utan att formatera? (ej live)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Linux utan att formatera? (ej live)

Hej allihopa!!

Jag undrar om det är möjligt att installera linux på sin xbox hd utan att dedikera den helt till linux? med andra ord, om det är möjligt att köra det tillsammans med spel och annat. Då tänker jag inte på en live dist som inte går att ändra nåt i.

ja, Gentoo-x går ju att installera meed swap-filer.... Då reserverar man x antal MB's åt linux, genom att placera "tomma" bin-filer, som linux sedan skriver i....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Ah okej precis vad jag hoppades höra

Finns det någon guide som visar hur man gör för att installera utan att formatera?

Comment

http://xbox-scene.com/xbox-tutorials.php?p=447|#447 Bara att läsa på....
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

tack

Comment

Håll till godo...

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X