Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox allt är svart/vitt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox allt är svart/vitt

Startade min xbox för några dagar sedan (hade inte anvnt den på ca 5 dgr innan dess) och då var startup screen och evox i svart/vitt? har även kört Xbmp 2.4 och kollat men allt blir svart/vitt där oxå.

Har en V1.2 box, flashad bios Evox ("matrix" i blått under xbox loggan när man startar upp den), samt en 60GB hdd. Har även provat med 2 st olika video kablar samt att köra via scart och direkt in i tv'n.

Några bra tips?

Kör enigman videomode switchdisc och ändra till PAL
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har provat det... inget resultat!

Trodde inte Enighma switchen ställde om dashboardet oxå?

för jag har ju svart/vitt från dess att jag sätter på boxen (xbox "bubblan" och X'et samt dashbarden)

Comment

Om du inte får färg efter att ha ändrat till PAL så har du helt klart problem med boxen, aldrig sett något sådant. Kom gärna in med den :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Inte nu igen!!!!! min förra box fick oxå frispel http://www.ps2.nu:81/support/showthr...&threadid=7932(felkod 09) den boxen fick ni... Kanske ska ta detta som ett tecken......

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X