Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-ecuter lite 2.2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X-ecuter lite 2.2

Funderar på att skaffa ett chip till min xbox. Har lutat åt X-Ecuter 2 Lite version 2.2 med en pogo-adapter... Är det ett bra köp? Eller dyker det upp bättre chip? Snart alltså... Läste oxå om strul med nya bios som är för stor för "LITE".. Har inte följt med i chip-branschen sedan min gamla psx-lödning för över fem år sedan... Men om jag skulle köpa chippet, kommer det att funka (kommer det ut nya bios till det efterhand)? Eller vad rekommenderas annars??

Mvh

Danne

Undvik pogo om du kan löda. Det är inte svårare att löda ett x-ecuter 2 än att löda en gammal psx.

PRO chipet är ett säkrare kort om du vill kunna använda "vilket bios som helst", vilket x-ecuter 2 4978 i sin första version visade.

Sedan kom ju en fixad variant som fungerade, och slutligen en som bara tar 512K.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Oki.. Men om man inte "måste" ha det senaste direkt kan det vara ett bra köp? Boxen är den tidigaste versionen.. Kommer nog inte "fixa" med bios o så hela tiden utan vill ha ett chip som har lång livstid och är enkel att använda. Om man säger så här: Jag vill "låsa upp" boxen och kunna köra divx och annat, måste också kunna använda xbox-live. Vilket chip passar mig? Bör jag vänta på nyare chip? Slipper jag löda så är dt guld värt..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X