Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FTPa till xboxen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FTPa till xboxen?

Hej, hur ska man göra för att FTP till xboxen, jag har ställt in IP på boxen, 192.168.0.4
    sen är väl user xbox
    och lösen xbox

sen ska det väl bara vara att koppla in en tpkabel från datorn in i xboxen?
    och så connecta.
    men jag tar mig inte in, vad har jag glömt att göra eller gjort fel?
    ska man ställa in någon gateway eller något?

Har du satt static ip = yes?

Har du en vanlig nätverkskabel, eller en korsad (anpassad för att kopplas direkt mellan två datorer utan hub/switch/router mellan)?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag har en nätverkskabel som jag har till mitt BBB, jag koppla bara ut den ur uttaget och in i xboxen.
      "use static ip" är på Yes

Comment

Gå och köp en "korsad" kabel
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okaj, får ta å fixa det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X