Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

se vilken dvd-läsare utanpå boxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• se vilken dvd-läsare utanpå boxen

kan man se vilken dvd-läsare boxen har utan att öppna den. har en kompis som ska på auktion och leta efter en box och han vill ha en med en samsung-dvd. om jag inte har helt fel så ska alla 1.1or ha samsung, är det någon mer version? och isånafall vilka tillverkningsdatum ska han leta efter?

Ingen har sagt att just 1.1 av boxen har samsung som sagt det finns Thomson, Philips och Samsung i alla typer av Versioner av xboxen att säga att just det & den versionen av xbox har den DVDn är att ta i, det är frågan om tillgång fr fabrikerna till monteringshallen som styr att det finns olika DVD i boxarna. Har sett t.o.m Thomson i V 1.3 vad det kommer att sitta i V 1.4 som åxå har setts till vet jag inte har inte sett en sdan vers ännu.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X