Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

chip problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• chip problem

Hej
    Jag har nyligen moddat mitt xbox och har lite frågor
    vad är brytaren på chippet till för? och hur gör man för att avsluta ett spel så man kommer ut i menyn igen? varje gång man startar om Xboxen på knappen så buggar så man blir tvungen att skruva upp Xboxen och pilla lite i det, men det är ju lite jobbigt om man måste göra så varje gång...Kan xboxen blivit för varm? därför den inte vill starta upp igen?

Hoppas ni har nån lösning

Mvh

Jonas

Re: chip problem

Originally posted by t-quick
    Hej
    Jag har nyligen moddat mitt xbox och har lite frågor
    vad är brytaren på chippet till för? och hur gör man för att avsluta ett spel så man kommer ut i menyn igen? varje gång man startar om Xboxen på knappen så buggar så man blir tvungen att skruva upp Xboxen och pilla lite i det, men det är ju lite jobbigt om man måste göra så varje gång...Kan xboxen blivit för varm? därför den inte vill starta upp igen?

Hoppas ni har nån lösning

Mvh

Jonas
    Först å främst: Vilket chip??

Efter flashning och installering av dash så borde du kunna ställa in IGR under settings....L+R+start+back så bootar den om i spelet..

Skruva upp Xboxen å pilla lite? Menar du på chipet då eller? Låter lite konstigt.
    It's nice to be important but it's more important to be nice!

Comment

X-ECUTER2 BIOS Chip..
      ja pilla lite på chipet och kablarna..
      men jag testade nyss när den hängde sig att sätta
      en fläkt mot den och då startade den efter fläkten fårr
      gå mot MB nårra minuter..

Comment

Verkar som om någon lurat på dig något miffo-chip istället för ett äkta X-ecuter 2??
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

njae verkar som han har samma problem som jag har men jag har kommit fram till att jag iaf har en v1.4 . inte så bra dock eftersom chippet vägrar starta, ett x-cuter 2.2 lite i satt av just psxcare. men dom verkar ju hålla på o försöka knäcka v.1.4 så jag hoppas på att den ska funka normalt rätt snart.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X